FAQ: bestellen & betalen
 


Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?
Bestellingen worden zo snel mogelijk in behandeling genomen nadat de betaling akkoord is.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betalen kan via iDEAL of met behulp van bankoverschrijving. Bij vooraf overmaken (bankoverschrijving) worden de producten pas verstuurd als de betaling binnen is. Gepersonaliseerde stempel-ontwerpen worden na het ontvangen van de betaling gemaakt. Als klant ontvang je na 7 werkdagen (vanaf de besteldatum) een betaalherinnering.

Kan ik achteraf betalen?
Achteraf betalen is helaas niet mogelijk. Bestellingen worden in behandeling genomen op het moment dat de betaling akkoord is.

Kan ik met een VVV bon of andere tegoedbon betalen?
Heb je een cadeaubon van Studio Liefhebberen ontvangen? Dan kun je hiermee betalen. Dit doe je door de code van de bon in te voeren tijdens het bestelproces, in het veld ‘kortingscode’. Alle andere tegoedbonnen zijn helaas niet inwisselbaar bij Studio Liefhebberen.

Kan ik cadeaubonnen kopen bij Studio Liefhebberen?
Zeker! Je kunt kiezen voor een digitale cadeaubon en een variant die per post verstuurd wordt. De digitale bon is gratis. Print deze uit en knutsel er wat leuks van: zo heb je meteen een tastbaar cadeautje! De papieren cadeaubon komt met een leuke mini stempel en feestelijke verpakking. De kosten voor deze bon zijn € 3,25 + verzendkosten via de post.

Je geeft zelf het gewenste bedrag aan en een eventuele persoonlijke boodschap die je zou willen toevoegen. De bon kan naar jou verzonden worden maar ook rechtstreeks naar de ontvanger. Ook dit kun je bij je bestelling direct aangeven. Cadeaubonnen vind je HIER.

Ik wil graag een btw-nummer op mijn factuur. Is dit mogelijk?
Zakelijk bestellen kan. Kies tijdens het bestelproces bij ‘soort bestelling’ voor de optie zakelijk. Bij de adres- en aflevergegevens kun je jouw btw-nummer direct invoeren. Vergeet dit niet, achteraf kan dit namelijk niet meer.

Kan ik een bestelling naar iemand anders laten versturen?
Wil je iemand verrassen en je bestelling rechtstreeks naar deze persoon versturen? Goed idee, daar doen we graag aan mee! Vul tijdens het bestelproces bij afleveradres het adres in van de ontvanger. Bij het factuuradres vul je je eigen gegevens in. Jij ontvangt hierdoor zelf de betaal- en verzendbevestigingen.

Levert Studio Liefhebberen ook buiten Nederland?
Bestellingen worden ook naar België verzonden. Woon je niet in Nederland of België en wil je toch graag iets bestellen? Neem dan even contact op via info@liefhebberen.nl.

Oeps, ik ben iets vergeten te bestellen. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Een afgeronde bestelling kun je helaas niet meer wijzigen. Wel is er mogelijkheid tot het plaatsen van een tweede bestelling zonder dubbele verzendkosten te betalen. Neem wel eerst even contact op via de mail om te checken of je originele bestelling niet al in behandeling is. Je ontvangt daarop een code waarmee je jouw tweede bestelling zonder verzendkosten kunt bestellen. Bestel het liefst zo snel mogelijk en maximaal binnen 5 werkdagen (daarna is de code niet meer geldig). Zo kunnen we bij Studio Liefhebberen ook door met jouw order.  

Door geen dubbele verzendkosten te rekenen wanneer je iets vergeten bent te bestellen, komen we je graag tegemoet. Toch kan voorkomen dat je originele bestelling tussentijds al verzonden wordt. Aan deze service kunnen dan ook geen rechten ontleend worden, maar we doen altijd ons best voor je.

© 2017 - 2021 Studio Liefhebberen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel